Politika kvalitete

Zlatno pravilo: Prvo i osnovno – zadovoljiti kupca i zadobiti njegovo povjerenje

CILJEVI POLITIKE KVALITETE

 

Politika kvalitete poduzeća PRAJO BETON d.o.o. je održavanje i stalno poboljšavanje kvalitete proizvoda i usluga u području proizvodnje betona i betonske galanterije, te održavanje i poboljšanje primijenjenog sustava upravljanja.

Uprava poduzeća želi biti prepoznatljiva po:

    1. vrhunskoj kvaliteti svojih proizvoda i usluga
    2. dobroj komunikaciji s poslovnim partnerima
    3. zadovoljnim djelatnicima.

U ostvarenju tih ciljeva pomoći će nam politika kvalitete koja se temelji na sljedećem:

      • poslovodstvo se na čelu s direktorom aktivno angažira u provođenju sustava kvalitete
      • kupac zadovoljan kvalitetom naših proizvoda i usluga je prioritet svih djelatnika
      • suradnja s dobavljačima kvalitetnih proizvoda i usluga
      • kvalitetna suradnja sa svim poslovnim partnerima
      • zapošljavanje stručnjaka spremnih na stalni razvoj i usavršavanje
      • stvaranje radnog okruženja koje će poticajno djelovati na svakog djelatnika i kolektiv u cjelini
      • rad na stalnom poboljšavanju sustava upravljanja kvalitetom.

 

  •  

…Vaše zadovoljstvo je naš uspjeh