Politika kvalitete
Zlatno pravilo: Prvo i osnovno – zadovoljiti kupca i zadobiti njegovo povjerenje
CILJEVI POLITIKE KVALITETE
Politika kvalitete poduzeća PRAJO BETON d.o.o. je održavanje i stalno poboljšavanje kvalitete proizvoda i usluga u području proizvodnje betona i betonske galanterije, te održavanje i poboljšanje primijenjenog sustava upravljanja.
Uprava poduzeća želi biti prepoznatljiva po:
-
- vrhunskoj kvaliteti svojih proizvoda i usluga
- dobroj komunikaciji s poslovnim partnerima
- zadovoljnim djelatnicima.
U ostvarenju tih ciljeva pomoći će nam politika kvalitete koja se temelji na sljedećem:
-
-
- poslovodstvo se na čelu s direktorom aktivno angažira u provođenju sustava kvalitete
- kupac zadovoljan kvalitetom naših proizvoda i usluga je prioritet svih djelatnika
- suradnja s dobavljačima kvalitetnih proizvoda i usluga
- kvalitetna suradnja sa svim poslovnim partnerima
- zapošljavanje stručnjaka spremnih na stalni razvoj i usavršavanje
- stvaranje radnog okruženja koje će poticajno djelovati na svakog djelatnika i kolektiv u cjelini
- rad na stalnom poboljšavanju sustava upravljanja kvalitetom.
-